Världens bästa Stina

Snart intar hon landet igen, snart sätter hon ner foten på svenska mark igen, snart får jag se hennes leende(mellan tårarna, jag kommer störtböla!!), snart är hon faktiskt hemma!

Det här halvåret har rusat fram i rykande speed. När vi lämnade Stina på Arlanda kändes det som om hon aldrig skulle komma hem och nu känns det som om det var igår vi lämnade av henne.

Nu kommer hon faktiskt hem hur snart som helst. Jag är överlycklig att dagen närmar sig, den som jag längtat efter så länge!

Världens bästa Stina, ja, snart är hon hemma igen:)



































Kommentarer
Postat av: stiniii

men gullunge!!! Jag langtar som tusan! Aaaah fa tiden att ga fortare! <3<3<3333

2012-04-13 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0