Jag ser det snöar/regnar/blåser

Lovely weather we have today, right! O nooooo!

I morse var jag hemma tidigt så kunde chilla lite innan skolan, alltid något:P Väl i skolan hade vi föreläsning om minoritetsspråk. Ganska intressant, men jag typ halvsov mig igenom lektionen, var väääldigt trött! Fick btw G på min hemtenta, happy face I promise you:D När jag kom hem igen slängde jag ihop lunch, en konstig lunch, det fick bli fiskpinnar med potatissallad och en grönsallad. Wierd, I know:P

Sedan drog jag till Britta och sedan till stallet. Emma och jag red ut på våra kusar i det underbara vädret. Tanis bara studsade när jag skulle sitta upp, fuck the rain tyckte hon nog:P Men vi red en ordentlig tur, eller ja, skritt och lite trav för Tanis och min del, men ändå. Skojja om bruden taggade eller, höll nästan på att resa sig en gång när Brimi töltade iväg framför, hon ville INTE vara sist, hahaha.

Är nu hemma och har käkat, plus är frusen som fan, så nu är det duschen som gäller! Varmt och mysigt:) Sedan ska jag göra mig snygg, för i kväll drar jag till Julle, för nu ÄNTLIGEN ska vi ut och röja dansgolven igen, woop, wooop!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0