I´m back on track again

Tja, tja! Är hemma, blev en väldigt snabb sväng i stallet så i kväll blir det plugg och bakning.

I lördags blev det ju verkligen lungt, såklart, eller? Julle mitt lilla festtroll messade, med världens övertygning att vi skulle ta det lungt, och sa att vi MÅSTE ut. Hej jag blev glad:D SÅ efter stallet, fix och middag cyklade jag till damen, det var ett par heta brudar vill jag lova;) Så vi drog till Williams och chillade en stund med lite drinkar.

I går gick jag upp early och Cathrine och jag drog till stallet. Var i ridhuset en sväng och det var några som var och kollade på Qinne, och det gick bra, hoppas, hoppas på att dem vill ha honom:) Sedan åkte jag till pappa och Marita, jag, Brollan och Emil hade söndagsmiddag.

I dag har jag varit i skolan heeeeeela dagen. Började en ny kurs klockan 8 och sedan hade vi grupparbete. Lunchen tillbringade jag hos Julle, vi åt fläskfile med potatisgratäng, glassigt värre! Sedan fortsatte vi grupparbetet och sedan hade vi handledarmöte. Cyklade sedan hem på typ 5 (!) min. Det gick rääääsersnabbt! Så drog till stallet och fixade allt och åkte hem med Cathrine. Tanis fick vila, tänkte ändå låte henne göra det, så det var bara bra:)

Ska ha ett argumenterande tal i morgon, så ska plugga i kväll. Efter skolan i morgon ska jag vara i stallet hela dagen så jag ska baka en kladdkaka till stallgänget:)


Bilduppladdningen fuckar, så inga pics:/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0