Hellu, hella

Halv 10 träffades jag och Justina utanför Carolina i morse. Sedan  snurrade vi runt i Kåbo ett bra tag, vi letade nämligen efter ett 8:kantigt hus! Jag var hundra på att det var vid Evolutionsmuseet men ikke, så var det inte! Men vi hittade iaf, till slut, med hjälp av iPhonen, thank god for the phone!

Sedan drog jag till Julle och vi cyklade till mig och kirrade lunch, pastasallad. Vi kommer ju att bli små pastasallader snart, för sjutton det enda vi äter:P Sedan drog jag till stallet och kirade till Tanis. Pussade på henne i hagen lite också och tog av täcket, för huxflux så blev det sol och värme. Så underbart!

Nu är jag nyduschad och väntar på Joar, vi ska söka lägenheter idag, spännande!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0