En såndär måndagsupdate

Well, well, here I am again. Lever och mår bra gör jag, precis som man bör efter en helg;)

I fredags drog jag ju till Julle, fick skjuts dit, pretty damn nice med tanke på att det typ var snöstorm ute:O Nu gjorde vi oss snygg och förade ordentligt. Precis som en fredagskväll ska spenderas:P Sedan drog vi till BJ och dansade järnet, ja, jag har massa nya blåmärken på högerbenet, hett! Sedan drog vi till Williams och sedan...

I lördags sov jag till typ 12 och sedan cyklade jag till Julle. Vi låg i sängen hela dagen och käkade onlinepizza och kollade rullar. Bakisdag.se, sooooft! På kvällen gick jag över gatan till Lisa och hade BP-mys. Vi åt taccos, spelade spel och hade det allmänt superhärligt:) Thank you peps<3

I går drog jag ut till stallet på morgonen och släppte ut pollarna. Kirrade till båda och grejade sedan runt en massa, fixade en hage och myste med Qinne och Tanis i hagen. Sedan red jag och Cathrien en sväng i ridhuset och sedan ut. Tanis var TAGGAD! Hur pigg som helst, läääängtar tills vi kan galoppera igen, hon är helt flippad nu, piggponny! Men majgad vad fin hon var i traven ute, vilken häst! Plus att hon var så pigg att hon tog några galoppsprång, busis:P

Vi hade söndagsmiddag hos pappa igår också, så det var kul. Käkade hemmagjorda pommes, det är typ fett(!) gott! Bestämde även att jag ska med till Laxå nästa helg, sweet!

I dag ska jag först städa hemma nu och sedan dra till skolan vid 2. Sedan är det stallet som gäller. Tanis och jag ska till banan, det är någons som behöver springa av sig lite nämligen:P


Moi i lördags:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0