Cozy day

Har haft en sådär supermysig dag idag. Åkte ut tidigt i morse och släppte ut hästarna. Sedan fixade jag allt och hämtade Tanis i hagen. Slängde på skydd och repgrimma och skrittade sedan till banan. Red runt där en stund i alla gångarter. Hon var så duktig även fast jag typ ramlade av för att jag garvade så mycket! Haha, har en sån jäkla träningsvärk på insidan av låren så jag knappt kunde hålla mig kvar:P

När vi kom tillbaka, och efter Tanis betat massor med gott grönt gräs, hämtade pappa mig. Men när vi körde, JAG körde, förbi Högby så kunde jag ju inte hålla mig från att svänga in. Var där och gullade med alla miljoner lamm i typ en timme. Asså jag DÖÖÖÖÖR för dem är så söta! Träffade även Ingrid :D och vi har typ sökt samma kurs till hösten:D:D:D

När jag tillslut kom hem till pappa så fixade jag till kaninerna och har även glott två filmer nerkrypt i soffan med popcorn (pocorn som Julle och jag så fint säger, Linne är mer korrekt).

Nu middag, sedan förhoppningsvis skräckfilm:D

Tanis förra veckan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0