Bä, bä, vita lammmmmm

Igår red Tanis och jag en sväng på fältet. Barbacka och i fina isistränset:) Skrittjobbade lite men sedan drog vi en repa galopp, lite bus sådär, och sedan skrittade vi av.

På kvällen gick Julle och jag på Battleship, riktigt bra film för att handla om ailiens. Är inte något fan av ailiensrullar, men denna vhandlade om så mycket annat också, så den var najs. Plus att grabbarna var heta;)

I dag ska jag ha Docsmöte om en timme och sedan vid 1 drar Marita, jag och pappa på en fotoutställning i Heby som en kompis har. Ska bli kul!

I kväll vet jag ej än vad som händer, den som lever får se...



Moi igår:












Kommentarer
Postat av: malin

åh vad fin du var i mittbena! Passar verkligen på dig :)

2012-04-29 @ 14:11:55
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0