Papercut

Heeeeeeeeeejsan hoppsan (är en kanin)! Äntligen hemma och sitter i köket och lagar mat. Det blir något så otroligtmegasuperduperexklusivt som...potatis, köttbullar och ägg! Nobellmiddan kan dra åt pipsvängen, här är det grejer alltså. Nja, kanske inte. Inte direkt min favvoriträtt precis, meeeeen man tager vad man haver.

I dag jobbade jag, jag plockade papper, tog av häftklammrar från papper, jag staplade papper, jag rättade till papper och jag, jo, faktiskt så rörde jag PAPPER! Suck, jobbet är trist och tråkigt, men ganska kul ändå. Eller, ja, typ(A)

Efter drog jag till stallet och red ut en sväng med Emma. Fick skjuts hem också (som vanligt numera) och, ja, nu sitter jag ju här.

Hmmmm, i morgon ska jag vara hurtig och cykla till jobbet, för ska till Linne efter och plugga. Vi ska ha pluggkväll, så jäkla bra!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0