Nejmenassåhallå

Vad har ni för er då? Kanske ska ni sova, det ska ja, efter en dusch och borstning av tänder, och borttagning av sminket, och påsättning (skärp er!) av pjamas, och krypande ner i sängen...

Om ett tag alltså. Men men, haft en helt ok dag på jobbet, och sedan varit i stallet. Nice, nice. Ska försöka vara duktig och ta outfitpic tomorrow, hinner aldrig nu, för springer alltid till bussen och väl på den slänger jag på parfym och sista lagret mascara. Snacka om tidsoptimist(A)

Men, men, ska försöka komma på nått skojj att blogga om, händer inte så mkt kul just nu bara, eftersom jag är på jobbet och sedan i stallet, och det skriver jag ju som sagt på elite om så. Ja...

Men iaf, jag har blivit så jäkla snabb på att skriva på min dator, det ni, coooooolt va?!:D


Bild från förra året hos Elin:) Kolla mitt hår! Det var ett tag efter jag permanentat det, ser ju helt knas ut, hahah:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0