Lörredagen

Har varit i stallet på förmiddagen, så nu är jag hemma och ska sätta igång med städningen. Sedan hoppar jag in i duschen och efter det ska jag snygga till naglarna. Ska måla svart. Var typ ååååår och daaaar sen jag hade svart på fingernaglarna. Och jag har saknat det som fan, sääääärbarn!

Men iaf så kommer Amanda sen också, cyklar nog ner på stan och hämtar bruden. Bra med lite motion liksom:P
Samt att Kajsa känner sig lite utanför, hon har inte rullat på typ en vecka:O Stackars lite då.

Nu är det dammet som ska få sig en fight, jag ska huffa, och puffa, och skriva under vräkningsorden #skånska talad av en gris i Shrek#

Aja, men love ya people, tjingeling mina små bebisar!


Jippppie, solen skiner:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D


Och mina blommor är rosa:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0