Jag är en liiiten tullipan, som gillar att åka plaaaaan

Trallalalalalaalllaalalallalaalalaaaaaaa

Typ så, liksom bah.

Hemkommen, duschad och käkad(asså magen har fått mat, inte är jag uppkäkad heller?!) samt har nu en dum värk i ryggen #skåårrrrrrrande skånska#. Härligt. Har gjort så mkt denna vecka att jag är helt slut. Blir en chillarhelg igen med andra ord. Sköööönt.

FAST jag är så partysugen så jag knappt vet vart jag ska ta vägen, men vill kroppen vila så får den det, för en gångs skull. Heheeheh:P

Har fixat garderob till stallet, SÅHÄR skönt! Dock lite för få hyllplan samt inga krokar, men krokar ska jag fixa, snickarn är i farten vettni #norrländska#.

Näääni, vet ni vad. Nu ska här sovas, så att jag inte knoppar framför datorn i morgon på jobbet, vore ju lite tokigt liksom.

Förresten, vet ni, vet ni, vet ni??????? Jag ska få jobba två veckor till:D:D:D:D:D:D:D CASHFLOOOOOOOOOOW!



Old pic.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0