Fredag

Orginell rubbe va?! Jag som alltid skriver nått konstigt och flummigt som oftast inte ens har med inlägget att göra, hahaah(A) Men sån är ju jag:P

Iaf så var det marängschwis, -swis, swisch (stavning??????) till emfika idag. Skojja om att vi blev glada! Så glada att Frida och jag tog en omgång till, mumma! Plus att jag fick ett usb idag av min chef, för att vi jobbat så bra idag:P Vi kommer att tävla nästa vecka också, med statistiken liksom ( i will not boor you more) så det är fun:P

Sen drog jag till stallet och Anna, som kanske ska bli medryttis på Bananen, var med och provred. Så det var kul:) Åkte sedan bussen hem med Jenny. Snacka om att jag har haft folk runt omkring moi heeeeela dan, najs:D

Nu ska jag sova, för i morn ska man vara hos Cathrine halv 8, vi ska ut och rida, Jenny också:) Nice!!!!


Raaaaaaaandom pic.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0