Åhhhh Gud, kom

Linne och jag diggar en ny låt. Vi kollade ju på Solstorm i går och den handlar om en massa superkristna nissar i en sekt typ, och då sjunger dem en låt i eftertexterna tror jag. Som bara fastnade på våra huven, så nu sjunger vi den hela tin, hahahaha:P

"Åhhhh gud, kom, åhhh gud, ge mig frid, åhhh gud, kom...."

Vi är jättestabila, jag vet(A)

Iaf, så idag efter jobbet gick jag till bussen. Då ringer Linne och bah !Hallå, när går din buss?" Så vi tog samma buss:D Och så bah "Buhuhu, jag vill ju hänga med dig ju (kollar under lugg på Linne) Och det tar ju faktiskt bara en och en halv timme att städa så..." #blink, blink#

Så Linne henkade till Britta, hon läste högt ur min bok och vi snackade engelska när jag städade. Sedan till stallet där vi drog ut en tur. Linne på Tanis och jag på Stig (eller Åke, eller vad nu min cykel heter).

MYYYYYYYYYYYYYYYYYSDAG med andra ord:D Plus att vi fick wienerbröd på fikat på jobbet:P



Typ världens sexigaste äpplen(A)



Och världens sötaste LinnePinne<3






Kommentarer
Postat av: linnepinne

Hahaha snoppäpplena :D



haha vi har så mkt hyss för oss :D

2011-09-27 @ 08:49:25
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0