What a weekend

Heliga makaroner vilken helg. Först nu sitter jag (fullkomligt nykter) äntligen vid en dator igen. Från fredags till måndag liksom, snacka om att jag haft fullt upp om jag inte hunnit blogga liksom:P

Men iaf så har detta hänt:

Fredag
Efter jobbet (som jag inte får behålla, hej jag är arbetslös) så drog Linne och jag till stallet. Vi red en underbar tur i höstkvällen på Tanis och Quinar. Härlig tur med härliga brudar och härliga hästar. Efter det åkte vi till pappa, käkade middag och bara snackade om allt mellan himmel och jord med Marita och pappa. Efter det film, såklart, blev

Lördag
Efter frullen drog vi till stallet och lämnade grejer sedan till busshållplatsen och blev hämtade av Cathrine. Nu drog de tre brudarna till hästloppis i Rotbrunna. Gled runt där i typ tre timmar, hittade massor med fina grejer, samt kollade på hästar och stall. Det var tre hungriga tjejor sedan så ett stopp på Max var självklart. Gott! Åkte hem och red, kollade hagar och fixade massor. Halv 8 var jag hemma igan. Vilken hästdag alltså, jag älskart!

Planen var först att Linne och jag skulle dra ner på stan för en drink, meeeeen om man känner Linne och mig rätt så blir det ju inte riktigt så(A) Drog hem till henne vid 9 och förkrökade som fan. Filmer och bilder från natten är SJUKA, kommer inte ihåg hälften:P Sedan tog vi bussen ner på stan och skuttade in på O´connors. Drog sedan till Skeppet och träffade massa välkänt folk:) Röjde runt där, ett braaaaa tag, gud alltså(A) Sedan drog Linne hem men jag var på O´connors en sväng igen:P

Söndag
Efter att ha sovit typ en och en halv timme gick jag upp och drog till stallet med Stina. Lite lagom bakis sådär liksom(A) Red ett dressyrpass som gick toppenbra! Tanis är BÄST!!!!!!!! Sedan hoppade man av bussen på Akka och kollade på tävlignar med Linne. Vi cyklade (jag är världens bästa cykeltaxi) till Djurmagasinet och kollade på en dissig papegoja och sedan till Coop och letade nudlar i hela butiken. Hem till moi och duschade och käkade och sedan hem till Linne för Jägarna/"sova över hela sängen med huvudet nästan i golvet". Drog hem och gjorde mig i ordning och mamma, jag och Jolle drog på middag hos Anna med familj. Jag har fått en ny hundkompis:D

Måndag
Vaknar av mig själv klockan 11, har sovit från 9 igår. Jag var trött kan väll sägas:P Ligger nu efter frullen i sängen och softar. Så sköööööööööööööööööööööööööönt! SSka snart till Britta och städa och sedan till pappa och fixa kaninerna.

Sammanfattning: JAG HAR HAFT TYP VÄRLDENS ROLIGASTE HELG:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D Samt hängt med min Bebis hela tiden<3

CRED till dig som pallade läsa, you are worth a hug!



Vi någonstans i dimman i lördags(A)





Kommentarer
Postat av: linnea

haha fyfan, denna helg har varit helt awesome :D <3

2011-10-03 @ 18:01:59
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0