Vad hände?

Gjorde 6 (!) inlägg i går. Har man nada att göra då eller?! Aja, jag gillar ju att blogga så:P

Dagens planer är nu att jag ska plugga, det vill säga läsa ut min bok, läsa noveller på datorn och läsa om englands konsthistoria. I nian på bilden hade vi konsthistoria och det var så himmla kul! Jag älskar konst och historia, så mixen är ju great. Så detta kommer nog att bli riktigt kul:D

Sedan ska jag ta 15.35 bussen till stallet och hänga med Emma där. Och på kvällen till Linne. Vänta nu, jag skrev precis dethär igår också va?! Aja, lite repetition har aldrig skadat någon:P

I kväll kommer det nog också upp ett inlägg här eller ett album på face från Linnes och min galna lördag. Men inga filmer, they are for ous only(A)

Solen skiner och himmlen is blue, I like:D


På Skeppet i lördags:P Självklart med varsinn P2, namnam!







Kommentarer
Postat av: linnea

Den där bilden minns jag fullständigt INTE :O

2011-10-05 @ 17:35:25
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0