Update

Okey, nu en liten update från i fredags. Skriver mest för att det är kul att kolla tillbaka på senare, om än för att jag vet att ni är rysligt intresserade(A)

Iaf så drog jag till Bells vid 8. Jullis var där också och efter en stund kom även Nica. Vi förade på lite glatt och fjantade omkring som vanligt:P Julls och jag tog lite pics, men sen dog batteriet på kameran, såklart, därför namnet på albumet på face:P

Sen gick/vinglade vi till nästa förkrök hemma hos Bellas jobbarkompis Susanne. Hittade lite kul folk och vi snurrade runt där ett bra tag. Julle och jag skrev på kylskåpet av någon anledning och drack/spillde drinkar. Med taxi tog vi oss till staden och på något mirakulöst sätt gick vi till BJ. Bella och jag skulle ha deeptalk på vägen dit kommer jag ihåg, men vi sluddrade så mycket att ingan av oss hörde vad den andre sa, så vi gav upp, hahahaha:P

På BJ dansade vi flickor på högtalarna, heeeeeela natten. Hade mina svarta klackar (smal klack) vilket resulterade i träningsverk som heter duga dagen efter. Men vi körde järnet och det var helkul!

Sedan drog folket hem och jag...



Snygga bruuuuudar:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0