Tjabbatjenahallå

Vi säger så, tjabba tjena hallå, tjabba, tjena hallå, tjabba tjena halå, lalalalaalal


Hade ju morgonen idag i stallet så åkte ut med 07.10-bussen. Släppte ut pollarna och mockade Tanis och Qinnes boxar, samt fixade allt foder och vatten. Sedan städade jag på skullen och gjorde nya rep att hänga vattenhinkarna i, så piffigt:D

Så sedan åkte jag hem efter lite mer fix. Käkade ingen frukost innan jag drog i morse så gjorde lunch på en gång nu när jag kom hem. Det blev ris och fiskbullar, mummismaskens:P

Nu ska jag städa hela lägenheten, mamma kommer hem i natt, sedan ska jag plugga och även checka in lite kurser som jag vil söka till våren. Spännande:D


The hood is in the hood:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0