Shopping

Drog ner på stan vid 10 för att gå på möte hos Arbetsförmedlingen, var urtråkigt, men skönt att ha det gjort. Sedan snackade man med Linne och vi bah i våra tankar "Åh, vi bara måste gå på stan tillsammans idag". Så det gjorde vi:D

Jag trallade runt själv ett tag först innan hon kom ner med bussen och jag säger då det. Har man en Ipone så är man aldrig helt med i svängarna. Hade telefonen framför näsan hela tiden samtidigt som jag gick runt på H&M och Åhlens, gick in i x-antal nissar kan ju talas om(A)

Det blev inköp för min del kan ju sägas. Så UNDERBART att köpa lite nya kläder. SÅ blev två nya partytoppar, blusar ofc (det ända(!) jag har på mig nu för tiden:P). Köpte även skyddsplast och två skinns till phonen. Samt en mössa, då min gammla försvann på Kalas förra året, och ett par nya vantar. Så NAAAAAAJS:D

Sedan gick vi hem till Linnes mamma och gjorde typ VÄRLDENS GODASTE LUNCH! Gjorde lax i ugn med philadelfia (palla stava rätt), feta, basilika och soltorkade tomater. Till det stekt potatis. Hej jag kom till mathimmlen, det var GOTT!

Nu ska jag snart till stallet. Pluggar gärnet i kväll.





















Kommentarer
Postat av: JullettGullett

Härligt med lite nya kläder! Härligt med lite shopping!

2011-10-26 @ 22:22:34
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0