Så var det kväller

Gääääsp! Är hemma och har duschat, käkat och ska nu dra mig till min säng. Den vill ha mig, big time! Och jag vill ha den med, hajja sweet att krypa ner där.

Kom hem sent eftersom jag var i stallet först vid 6 och då red Cathrine och jag på utebanan på Säva. Emma har fixat så att vi ska får börja rida där. Jag är så överlycklig så att jag nästan började gråta när Cathrine sa det! Nääärå, så fjollig är jag inte (även om jag fan gråter åt allt) men jag blev fett glad:D

Så red där, Tanis blev helt kollrig för hon blev så pigg så jobbade ett tag och hoppade sedan av så fick hon tralla efter mig lite istället. Sen red jag Qinne en stund. Jobbade igenom honom i traven och tog en galopp i båda varven. Han var toppenfin och lyssnade bra, men han var pigg och lite busig, den mannen alltså:P

I morgon ska jag plugga till kvällen då jag drar ut till stallet samtidigt som Emma. Så ska upp tidigt, så det blir mycket gjort. Skönt, skönt!


Vad hade hänt här då? Räckte inte hårsprejet till eller? Slickat.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0