Pluggmåndag

Sitter nu i köket hos pappa och skriver på min uppsats. Jag har försökt ladda ner gratis word till min datorm typ hundra ggr, men det vill aldrig funka. Sedan tänkte jag använda den stationära datorn som mamma har i sitt rum, men ikke sa nicka, där fick jag inte ens igång tangentbordet. Så fick ta en tripp till pappa, lånar nu Maritas dator, så nu blir det skriva av.

Men ganska skönt, har släppt ut kaninerna, så nu är de ute och skuttar i sina linor, jag har precis börjat käka lite lunch, youghurt med mysli, och så skiner solen in genom käksfönstret, pretty damn mysigt alltså. Just nu skriver jag om rennäsansen, spännande:)

Sedan ska jag fixa till kaninerna och dra till stallet, får se om jag hinner rida, har lite plugg kvar, och det är ju faktiskt i morgon som jag har prövningen, så...:P

The rabbits<3





Plutten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0