Olanbator

#Olanbaaaator# Någon huvudstad i något land som jag lärde mig när jag var typ 3 barre. Hahaha, pappa hade som en grej att lära mig huvudstäderna i land på konstiga namn. Ganska tufft:P

Iaf så satt jag ju här i min ensamhet och knappade på datorn när Julle ringde. Hon kom över och käkade lunch och vi snackade om helgen och så typ. Riktigt najs att träffa Bullen lite också:)

Sedan drog jag tillslut ut till Britta och städade, var så seg i huvet (som jag alltid är dagen efter, dagen efter) så det tog TVÅ timmar. Klarar mig alltid på 1,5 eller till och med 1 timme ibland när jag ruschar. Men, men, det är ju cash så:P

LinnePinneSwitchBitch (vet, väldens sexigaste namn, Linnes nya fyllenamn, vi kom inte på nått till mig) kunde inte rida idag så jag skuttade till stallet sedan. Red ut i mörkret med Cathrine och fick sedan skjuts hem med henne och Jenny.

Så har nu bloggat på Elit och väntar på att jag ska komma på nått att göra:P Vill kolla film, nu när jag inte ska upp tidigt i morn, men lite svårt när man inte har någon TV på rummet och mamma och brollan sover. Daaaah,  vill bo själv, haja soft!

Aja, love you<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0