Och från vilken planet kom vi ifrån sa ni?

Linne och jag har just snackat över msn, med cam, och i tele samtidigt. Vi har garvat, sagt konstiga saker, tagit allt vi sagt och gjort "took it to far-grejer" av allt, spånat vidare på varenda ord tills vi inte längre kommer ihåg vad vi startade med.

Ibland undrar jag vad jag gjort om ja inte träffat Linne. Hur sjutton skulle någon stå ut med alla mina onstigheter om hon inte hetat just Linnea Sörensen. Jag vet fan inte. Vi är så lika att det blir läskigt ibland när det gäller humorbefriade tillfällen. Vår humor är fan så låg så den är UNDER marken, hajja dålig den är liksom.

MEN så kul vi har. Vi kan göra fan allting kul. Vi kan garva så att vi ligger på marken och vrider oss av skratt, (vilket hänt x-antal ggr till och från stallet tex).

Vi kommer fan aldrig att dö, för vi förlänger livet med minst 100 år varje gång vi träffas, det är ju sjukt. Och vi kommer fortsätta skoja tills vi är gammla och grå, så vi kommer fan aldrig dö.

Aja, ville bara sägat, att vi har så sjukligetmegaotroligtapasuperdupergaletkul, varenda gång vi ses. Naaaajs:P











Kommentarer
Postat av: linnea

Hahaha men beeeeebis dåååååe!:D Truetruetrue asså! :D

<3

2011-10-06 @ 09:15:11
URL: http://linnealauras.blogg.se/
Postat av: Fraj

Man har mycket roligare om man sänker sin humorstandard några snäpp! ;)

2011-10-06 @ 12:59:47
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0