Hola people

Jag poppar youtube på min Iphone, ja, jag är SÅHÄR cool! Jag är typ överlycklig för att jag har en ny telebobbo, samt en riktigt tuff en. Lyckligchey.se:D

I dag har jag varit på språng hela dagen. Åkte ut med 07.10-bussen och släppte ut pollarna. Mockade och fixade allt till Tanis och Qinne och sedan drog jag till Britta och städade. Vet inte vad som hände men det tog suuuuuuperlång tid där, var där från 09.15 till 13. Hajja länge:O Åt lite lurre där oxå, detta mumsiga:






Erkänn att du blev lite avis;P Linne började nästan dregla när jag visade bilden:P



Drog sedan till stallet och red ut med Linne. Men vi fick brått hem sedan, för Qinne skulle få gaddarna raspade så vi fick typ trava hem, hehehe, TYPISKT mig(A)

Nu är jag hemma och ska precvis käka, muuuuucket hungrig tjeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!! MAT in my heart!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0