Hejsan där

Fotfarande lite sliten och trött efter helgen. Därför har jag inte pallat blogga.Haft full rulle.

I fredags kom Linne till moi och vi fixade oss, eller hon var redan huuuur fin som helst, lockigt hår och så söt så, men jag plattade håret och fixade mig. Sedan sprang vi till bussen och drog oss ner på stan. Träffade folket (jag menar folket, vi var många:D) utanför China River och skuttade sedan in och åt. Det var supergott och alla typ rullade ut. Jag fick värsta rycket och mådde inge bra alls. Inte kul.

Sedan tog vi alla bussen till Stina där det förkrökades. Jag blev bättre och mådde sedan toppen:D Vilket ju resulterade i x-antal drinka, och en vodkashot med Julls. Vi hade hellajbans och röjde runt, lite väl friskt för min del då jag KRASCH rammlade in i vitrinskåpet och kraschade hela rutan:O Hade glöas ÖVERALLT!!!!!!!! Så blev en dusch, bandage på armen av snälla Stinas mamma, Tack gulliga Sanna! Samt en söt liten unge (Linne) som tvättade blusen som blev lite blodig, vilket innefattade hela blusen i handfaten, som sedan Linne och Amanda fönade torr, hahaah, cuteipies, puss!

Efter den lilla exidenten drog vi med bussen in till stan. Vägen till BJ var minst sagt rolig, det jag kommer ihåg(A)
Röjde på BJ hela natten tills jag drog hem...

I lördags vaknade jag för andra gången vid 12 och drog efter frullen till Cathrine. Sedan var det bakistur till stans alla hästaffärer. Vi var på Sporren (hej jag hatar Sporren, för man har aldrig råd att köpa nått där), Hööks, Granngården och Liqusini. Det blev en ny grimmsiluring, muuuucket fin blev den:D Vi svängde förbi Max också för pommes och mozzarellasticks, plus VATTEN! Kan säga att det vart uppskattat!

Red och var i stallet och drog hem och duschade. Fixade mig och käkade och tog bussen till Bells. Hade filmkväll med Linne och Bells, samt Stompe som satt på golvet och smaskade på mattan:P

Drog hem, och sedan på efterfest...

I går, söndag åkte vi till Arlanda med Stina. Först var vi hos Stina och mös runt lite. Sedan åkte Linne och jag privattaxi med Björn i svarta bilen till Arlanda. Åhhhh vilken grej alltså. Hade så kul där, vi blev ett helt gäng och man var först endast taggad för Stinas roliga resa. Men när hon skulle gå. Jag bara, näärå, jag gråter nog när jag kommer hem. Men kattsingen, jag störtböla som en gris! Tårarna sprutade på oss allihop, det var galet sorjligt!

Åkte hem och drog till Emil och vi drog till bussen hem till landet. Hade söndagsmiddag hos pappa och det var helmysigt, om än för att jag hölll på att frysa ihjäl hela tiden för att jag var så trött. Har väll inte sovit sådär jättemycket denna helg(A)

Moi i lördags:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0