God Morgon

Hejsan hoppsan och god morgon. Hoppas ni har sovit good, det har jag, jag är helt tuvilad meeeen ändå lite seg.

I dag har jag planer ska sägas. Först ska jag nu, efter att ha kollat på TV och smaskat lite chips och godis(A), äta lite frukost, det jag får i mig vill säga, är ganska mätt:P Sedan ska jag städa hemma, damsuga och torka golven. Efter det ska jag duscha och sedan dra ner på stan, för idag ska jag till Arbetsförmedlingen. Jag är bra nervös, skulle velat ha någon med mig, men jag får ta och klara mig själv:P

Sedan ska jag ut till stallet och rida. Så kommer hem sent och kommer väll slänga mig på sängen och knoppa på en gång.

Jupp, have a great day people:D









Kommentarer
Postat av: stinis

finfinfinbild!!! :D

2011-10-10 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0