Freddedagen

Hejsan hoppsan. Blogg.se ser heeelt sär ut, vad hände nu liksom? Aja, iaf så har jag gjort massa idag med hittils. Linne och jag träffades nere på stan klockan 8, hurtigt! Gjorde lite ärenden och gick en sväng på stan, det var SÅHÄR mysigt, jag och min lilla bebisbusis<3 Drog hem och käkade lite snabbt och åkte till stallet. Tömkörde en runda och sedan bussen hem igen. På busshållplatsen mötte jag Manda, så hade sellis på tha bus, najs, najs:D Nu är jag hemma och ska käka lite lunch, seeeent, promise, I know, iaf så gör min mae det, den vara mucket hungrig! Sedan blir det plugg, har lånat en konsthistoriabok också, så nu har jag att läsa kan jag ju säga. I kväll blir det att festa! Förar hos Bells och drar sedan till BJ och partar hela natten, jag är GALET TAGGAD:D XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0