Fredagens plans

Just nu sitter jag och pluggar för fulla muggar, har antligen hittat och läst en novell som iiiinte var tusen sidor lång, skönt! Så nu pluggar jag på, och det går faktiskt bra, känner att jag actually inte suger helt på engelska:)

Aja, sedan blir det väll nån sorts lunch, det man hittar vill säga, kanske pasta och nått till typ. Hittar säkert på något gott, ibland lyckas jag ju liksom, nejmen jag tycker faktiskt att jag är rätt duktig, får det tråkigaste att bli gott faktiskt. Typ(A)

Men sedan ska jag fixa mig och vid typ 4(?) dra ner på stan för att träffa Amanda för vi ska förbi skolan och hälsa på lite, blir nog mys:D

Och sedan ska vi hem och Linne kommer typ för då ska vi fixa oss inför kvällen!!!!!!!!!!! Först China Garden, sedan förkrök at Stajnos place och sedan BJ hela natten! För det är farwelleavening for Stiniiis i kväll:( Kommer sakna sönder dig kvinnah! Men det ska iaf bli en oförglömlig kväll, med finaste folket och fullt ös medvetslös!

Myplans for today alltså, then you know:P


Some of tha people:D Från julavslutningen på Fyrishov:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0