Fade in to darkness

Poppar music på Ifånen och har precis käkat frulle. Skulle egentligen gått upp tidigare, men jag är lat(A) Så...

Men, men. Funderar lite på hur dagens planer ska se ut. Ska ju in till stan och fixa lite grejer, men vill duscha innan, och pallar inte duscha än, så blir nog så att jag pluggar till typ 12, duschar, drar ner på stan. Smart ide ju:P

Drar till stallet till kvällen så att man kan rida med Cathrine, samt få skjuts hem(A)

I morgon ska jag till Britta och städa, samt städa hemma, samt till stallet OCH plugga. Jag har inte en aning hur jag ska hinna få klart allt plugg till nästnästa vecka. Men MÅSTE lösa det på något vänster. Suck på att min självdisiplin är totalt obefintlig. But, hey, thats me(A)


Nej ni, nu ska här pluggas, det vill säga krypa ner i sängen igen och läsa novelljäveln så att den blir klar någon gång.

Jag veeeeeet, jag ska försöka blogga nått kul också, detta var ju pretty boring liksom, men aja, tralalalalalalaal



Hajja hur höstig och fint det är ute nu, myyyyys:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0