Bakis.se

Har knappt sovit något så är trött som ett as. Gick upp vid 7 och åkte ut och släppte ut hästarna samt mockade och fixade foder. Sedan åkte jag hem och sov en stund. Efter det åkte jag och Cathrine på shoppingrunda. Först till Hööks där jag hittade ROSA höpåsar, me HAPPYFACE! Sedan en sväng till Granngården också, och sedan till stallet.

Nu är jag hemma och har varit på Konsum och handlat pizza och chirrar. Det plus godis, mjukisdress och TV.n gör min kväll. Bakis + mums = MissEmlis kväll!

I går då, vad hände då? Jo jag drog till Linnes mamma och vi hade mys och kollade på sista Piratesfilmen:D Sedan drog Linne och jag in till stan och väntade på 20:an i 20 min. Vi satt på bussen, förkrökade, taggade tills vi var på ändhållplatsen, där vi skulle av, och buschafören bah "Ska ni verkligen hit?" Vi ringer ett samtal och visst skulle vi inte hit, vi skulle åkt bussen ÅT ANDRA HÅLLET! Heheheh, så en och en halv timme senare, med skoj i bussen, var vi i Bergsbrunna. Där vi skulle på fest, i en lokal. Efter att ha sprungit runt (så gottt det går när man nästan kissar på sig/snubblar runt i fyllan i klackar/fryse som fan) hittar vi ett par grabbar som säger att det inte ens FINNS någon lokal där.

Vi hoppar på bussen, som av någon anledning står på busshållplatsen. "Men hej, jag går inte int till stan, jag ska till garaget" Men han var snäll, så vi fick åka med till Lindvalls Kaffe (vare så?) så vi trallade till BJ därifrån:P Röjde där till stängning. Julle och jag dansade på högtalarna hela tiden:P

BILDER:





































Kommentarer
Postat av: Stina

Ajabaja, inte dricka på bussen... :p

2011-10-08 @ 18:58:34
URL: http://heartdisease.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha denna kväll blev det ju faktiskt acceptabla bilder :D

2011-10-09 @ 10:57:08
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0