Uuuuuuuuppsi(A)

Här var det mycket bloggande minsann, eller? Hehehehe, men jag har ju fuuuuullt(!) upp hela tiden. Men okej, en feeeet uppdatering nu då.

Lördag:

Bells och Lisa kom ju till moi och vi började drinka samtidigt som vi fixade oss. Det blev ju några drinkar, speciellt när jag skaffade så jädrans stora glas. Självklart shottade jag innan vi drog till bussen oxå(A) Sedan på White var det ju billigare i baren till 11, så det blev några till shotts och Breezers. Sen säger jag bara, minneslucka hela kvällen. Kommer fan inte ihåg mycket(A) Men kul vare;)


Hahahahah, dragen brud(A)
Söndag:

Var en död fisk när jag vaknade, drog till stallet, red iiiinte(A). Sedan hem till pappa och firade Mova som fyllde år i måndags. Supermysigt med hela familjen och gott käk:)

Måndag:

Jobbade, drog till stallet. Red barbacka på banan med Cathrine. Vi åkte hem. Kastade mig in i duschen och fixade mig innan jag drog till Bella. Där höll hon och Lisas syrra Elin(härlig brud det där) hus. Så vi förade, hade skoj!!!!! Blev ju några drinkar då, plus en Breezer på bussen in till stan. Där drog vi till Terrassen och Måndagsklubben och röjde järnet! Drinkar och shotts, och jag som bara skulle dricka EN drink och bara lägga ut 100 spänn. Uppsi(A) Thats me;) Men det var fett najs, skojjjjjjjj!

Ti(A)
sdag:

Jobb och sedan stallet, red ett ordentligt dressyrpass på banan med Cathrine. Var sjuuuukt död på jobbet(A) Hem och pysslade lite hemma innan jag slocknade i sängen.

Onsdag, idag alltså:

Jobbade, men höll på att somna innan fikat, så sjuuuukt trött:O Vet inte vad som hände. Aja, drog till stallet efter och red ut i mörkret. Var så sköööönt att rida ut igen, tröttnat lite på banan nu:P Nu väntar jag på att maten ska bli klar för jag mår illa för att jag är så hungrig:( MAAAAAAAAAAAAAT!

Dagens outfit:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0