Up to date

Okej, börjar fan blogga lite dåligt tyker jag, men men, iaf, the story of yesterday:

Drog till stallet tidigt, träffade Stina en snabbis på stan, sedan drog jag och Cathrine till IKEA, käkade det första vi gjorde, hahaha, vi är alltid hungriga tillsammans:P Sedan hängde vi på Bauhaus också, och Citygross. Juste, en sväng till Hööks hann vi med oxå, och till Coralle:P

Fick med mig följande hem: Från Ikea, papperskorg till stallet, cerisa handdukar till badrummet:D, från Bauhaus, fääääääääärg plus roller, från Hööks, sadelgjordstunnel, en till rosa påse och nytt liniment.

Kan ju säga att jag är pank som faaaaasen nu alltså(A)

I går kväll då, taggade till ordentligt hemma och cyklade sedan till Emmy, eller ja, Linne fick hitta mig först, så jag hittade:P Vi började väll supa vid 8, massa folk kom så vid 10 var vi reeedigt snurriga(A) Så drog redan vid 12, CYKLADE hem. Om än snurrigt.

I dag gick jag upp tidigt, bussen till stallet vid 7. Så red faktiskt och kirrade allt på en gång. Bakisridning i mitt hjärta, blev en luuuugn barbackatur i repgrimma, myyys!

Drog hem och har städat lite, fixat och mååååålat:D

Nu väntar jag på att damerna Stina och Linne ska infinna sig hos mig, för tonight it is dinner at my place:)

Moi yesterday, jag var naughty teacher(A)













Kommentarer
Postat av: resume services

You've got pretty good proportions, you know.

2011-11-05 @ 16:23:49
URL: http://cvresumewritingservices.org/
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa i Uppsala: http://slaventommy.blogspot.com

2011-11-05 @ 19:32:51
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0