Tooooorsdag

Jobbat all day, plus att jag var uppe på skolan under lunchen och snackade med Johannes, och jag fick VG!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D Happyface på mig alltså:Dn Asnice!!!!!!!!

Drog sedan till stallet och gjorde Tanis lite fin och sedan kom Heidi och vaccinerade. Blev en snabbis i stallet så jag var hemma klockan 7:O Helt galet skönt!

Har nu städat mitt rum, kirrat massa pryls hemma och så så det känns najs.

I morgon har man planer kan ju sägas, big plans;) Börjar med att jobba, och på lurren ska jag till banken och H&M. Efter jobbet träffar jag Bells en snabbis och sedan till stallet och kirra allt. Bananen får vila i morgon med eftersom hon vaccinerades och ska ta det lugnt. Plus att jag har brådis. Drar hem, fixar mig, drar till Lisa på födelsedagsferre:D Ska bli myyyyys!

Sedan är det FESTA HELA NATTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Med Bells, Lisa, Elin och förhoppningsvis även Linne Pinne plus flera:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0