Söndagskvällen spenderas

med familjen. Vi ska gå på TinTin och sedan ut och käka. Huuuuur mys:D

Fick ett mess från arbetsförmedlingen om att jag ska på möte i morgon. Så kollar jag ett brav jag fått och jag ska vara där tre ggr nästa vecka, och två ggr nästnästa:O Fy 17 vad TRADIGT! Jag kommer ju att somna, herregud! Suck alltså, men då får jag ju något att göra, eller hur var det nu...

Sitter nu i sängen, den LILLA sängen, fick byta, så nu har jag min 105:a istället för 160:in jag hade innan, ledsen tjej!

Aja, hehe, jag ska iaf börja fixa mig snart, tar en outfitpic till er sedan. Blir nog svarta braxer, en blus och några shoes, kan inte riktigt komma på vilka än bara, jopp, de svarta klackarna får det bli. Skinnjacka eller kappa är då frågan. Hmm Iphonen säger att det är 2 grader ute, så det får nog bli dunjackan I believe:P

Nope, göra sig lite snygg vare ja;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0