I skolan

Länge sedan man skrev denhär rubben alltså. Men nu sitter jag här, i Green Room och har precis gjort klart lärförståelsen på prövningen. Kändes bra, det var en artikel som jag skulle analysera, helt okej fun faktiskt.

Nu ska jag kirra (jag har fått kirra från Julle, säger det hela tiiiiden nu) eller, det är fan inget jag ska kirra, jag ska bara läsa igenom allt igen, typ, uppsatsen och det andra från läsgrejen, aja, ni hajjar, kanske, typ inte:P

Sedan ska jag faktiskt till Uppsala Färg och kolla på färg, ska flytta in i uthyrningsdelen, har glömt att säga det:O Så det blir feeeett najs, ska måla om en av väggarna, den är vinröd nu, till ceriserosa, ofc. Sedan ska jag kika om de har några snygga schabloner, för jag vill adda nått med guld i rummet, hajja snyggt!

Aja, tjing, tjing!


I miss klassen när jag är här i skolan, love ya folket<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0