Hissoman

Hahaha, kollar på 4:an och dem snackar just nu med en snubbe som gillar hissar, han filmar dem och tycker det är helspännande med hissar. Ja, jag gillar ja hästar, vissa gillar hissar. 1500 hissar har han åkt i, kul!


Jag har skrivit ut mig från Arbetsförmedlingen, känns bra, så kan jag ta det chill idag. Ska chilla lite nu och efter lunch dra till stallet.

Btw, det var 4 MINUSGRADER när jag gick upp för en timme sedan:O Kaaaaaallt! Fast i morgon skulle det bli 6 plus, så, ja.




Snart kommer det att se ut såhär ute. SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ<3








Kommentarer
Postat av: Stina

Ååååh! Älskade, saknade häst!!! :( <3

2011-11-18 @ 19:34:44
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0