Hej hallå folket

Nu är det kallt, nollgradigt utanför köksfönstret, i skuggan och hela gräsmattan är frusen. Mysigt faktiskt, det betyder ju att vintern snart är här, och jag längtar efter snön riktigt mycket faktiskt. För det betyder ju också att julen är på g, vilket är helt UNDERBART! Jag längtar sönder mig tills vi ska julpynta stallet, proppa hela stallskåpet fullt med pepparkakor och rida med juloutfits. Så myyyyys!

Aja, hahaha, idag ska iaf jag och Linne till stallet (för sista gången för Linne) och rida. TTanis ska även bli av med pälsen, klipp, klipp.

I kväll ska jag till pappa och sova där. Ska bli asskönt, så kan jag gosa med kaninerna på torsdagen, samt chilla lite.



 My princess<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0