Dagens planer

Tja, tja. Nu har jag fixat massa i mammas/mitt rum, plockat över grejer och fixat och donat. Detta kommer att bli så bra. har även fixat över mina grejer till det andra badrummet, så det är naaajs:D

Nu käkar jag lunch, pasat med smarrig pastasås som jag kirrade i går, det är rysligt gott faktiskt!

Har sminkat mig och fixat håret, sedan ska jag nämligen på arbetsintervju på Addskills, ett itföretag, där jag i så fall skulle sitta i telefon. Är en bekant till pappa som jag ska till, så det ska bli spännande.

Sedan drar jag direkt till stallet och rider ut en sväng, har inte träffat min pony på TRE dagar:O Jag saknar nästan ihjäl mig!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja, ska väll dra vid halv, kolla när det går bussar, Kajsa har ju fortfarande kedjan på sne, och jag PALLAR INTE FIXAT! Den hoppar ju ändå bara igen.Cykelskit!


Muuuucket fint:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0