Chillerill

Kom hem för en stunde sedan. Cathrine kom till stallet så fick skjuts hem, så skönt! Så har nu duschat och käkat två rostmackor, plus att jag har ett glas hallonsaft på sängbordet.

Hallonsaft, hallonsaft, bätrre saft ha ringen haft...

Juste, jag är lycklig igen, har fått tillbaka 160-sängen, hur naaaajs!

Ska chillerilla hela kvällen och gå och lägga mig i skaplig tid, för i morgon ska jag, Cathrine och förhoppningsvis även Emma till stallet tidigt. Markarbete på banan står på schemat, fuuuun!

Kvällen/natten i morgon = feeeesta! Bella och jag ska röja sönder stan!!!!!!!!!!!!! Jag har festabstinens, så det blir sjukt naaaaaaaajs!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0