Tjingeling

 Jodå, jag lever, jag har inte snubblat framför en bil och blivit mos, I promise:P Haha, jaja. Dagarna rullar på och jag mår topp:) Julle och jag hänger hela dagarna och det är sååå najs:D Har varit i skolan och faktiskt fått jättemycket gjort samt bara fått slappna av lite i skolan, skööönt! Idag föjde Julle med till stallet och red Imsan, det gick super, dressyrekipage big time!




Min söta lilla dressyrponny<3


Julle och Tanis tävlar i att göra snyggaste posen, hmm, tror Tanis vinner:P


Dagens dressyrekipage.


Efteråt skulle vi ta nya exteriörbilder på Tanis, men den lilla nissen med rosa mössa var bara i vägen, hehe:P


Och en mystisk mörk skugga, vam kan det vara?!

Efter mitt stall drog vi vidare till Lotta. Snoddelinus busen skulle tävla idag så efter fix i stallet drog vi. Till Säva, för 80 cm, clear round. Han blev så fin, knoppar, klippt svans och glans. Lätt finaste hästen på plats, och som gjorde dagens bästa runda:)


Han ville inte stå still efter urlastningen, fanns ju så mycket nytt att se på:)Men iaf Hanna och Snodden.


Hanna, Eva och Snoddas.

Och Julle tog reda på allt detdär med Snoddas namn. Han heter egentligen Sonett, men ska döpas om till Complett, men kallas förståss alltid för Snoddas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0