Skooooooooooooooolan

Sitter i gröna rummet med Linne Pinne Plutt. Red SafranAkka idag, vi var 4 pers där, hahaah, FETT skönt! Tränade bakdelsvändningar och jag och Safran var riktigt bra tillsammans, vi bara var såhäääär bra. Helhärlig ridning idag altså. Han är faktiskt min favvo efter Camris, hehe:)



Nu ska jag typ traska hem och chilla, blir till att fixa naglarna, de ser ut som blääää, ALLA har skivat sig, dah! Solen skiner och jag kommer dra på mig solglajjorna och bara gliiiida hem.

 Och Linne bara snackar skit, hon tyucker hon är snygg, fett cool, sexig och en räkmacka. Som man kan gliiida på. Raooooowr, mums!!!!!!


Kommentarer
Postat av: marre

sv: taack :D kul och höra :)

2011-03-24 @ 21:37:16
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0