Röda ögon

Linne googlar på röda ögon och jag slappar. Har slutat men ska ut och städa, men inte riktigt än, chillar lite i gröna rummet först, fett skönt. Mina naglar är korta, men lysande röda, länge sedan man hade röda, men åh så snyggt det är, me like it:)

I kväll blire pappakväll, drar dit och bara tar det lugnt, lugn dag today känner jag:P Men vi gillart. Solen skiner igen, efter snön, hallå lixom, bestäm dig, haha.

Jag var fett trött igår, höll på att somna i sängen vid typ halv 9 igår, låg och läste och ögonen bara föll ihop, haha. Så somnade vid typ 10. I morse vare typ såhär härligt att vakna, jag var ordentligt utvilad och solen lyste in genom persiennerna. Vååååår


Läser denna serie igen, asså jag längtar tills jag får läsa igen, då är böckerna bra asså:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0