Mästaren på uppdatering

Japp, thats me:P Men iaf så har jag det sjukt najs på praktiken, skulle kunna flytta in i träskjulet (JAPP Linne, det är där jag vill bo;), fast vem fan vill inte det?!) så att jag kan vara hos Lotta all the time. Men iaf så var vi i stallet på förmiddagen idag och jag tömmade på Tanis, bilder komer här:




Körde på svart outfit i dag. Fick ett Realschabrak av Lotta i går:) Me happy, även fast det
gröna INTE är vår grön, dåligt! Men det är snyggt iaf:D


Imsan som pussas och Linne som se, ja, lite knasig ut:P


Travade henne lite på fältet efter skritturen.








Buskorven:P








Åkte sedan till Lotta och fixade, tog in hästar, tömkörde Pressen (som var jätteduktig och supersnygg, som vanligt) och så red jag Snodden en stund. Som vanligt blir ridhusbilder askassa, men Linne gjorde ett bra försök, och det är ju det som räknas:D


Jag och Snoddas är detdär suddiga i mitten:)


Kalle och Lotta.


Mycket fint:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0