Herregud, vilken dag

Vår klass är nog den sjukaste EVER! Vi är helt enkelt helt galna, plus lite korkade, det hjälper ju till(A). Efter lunchen today tog vi minibussen till Tolboda. Där kollade vi på två sjukt fina hingstar. Jag blev HELT in love! Precis, jag menar PRECIS sånna hästar som jag vill ha, lagom storlek, lite grövre, skäckar och mycket man och svans, kan det bli bättre?! Så här såg snyggingarna ut:

Sambesi























Sam’s Maverick

























De andra hästarna:




Fölet kallade vi för Luddis:P

Resan hem sedan blev minst sagt spännande. Först mötte vi en hel massa militärbilar, med militärer i av någon konstig anledning(!), glassgubbar, brandmänn och stridspiloter. Vi blev stoppade av polisen, hahahah, fy fy Lollo INTE köra för fort, hahahahah:D Men Linne blev ju nöjd, "Här har du dina männ i uniform" sa Evelyn tydligt inför polismannen. En hel bunt med fnissande tjejer och en lärare som bodde i fjällen. "Titta en katt"  "Vart?" "Till höger" Linne kollar glatt till vänster. Sjöhästar, kalla tår och rysska flyktingar. OMG säger jag bara, kan inte sluta garva!

Drog hem till Linne sedan och såhär bra gick det för henne att göra mumsiga mackor i micron, osten skulle vara LITE smällt:P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0