Something to laught about

VEM


Vem fick du senaste sms av? Mamma.
 
Vem tänker du på nu? Vrf det står cykeldäck på mitt rum?!

Vem pratade du senast i telefon med? Linne.

Vems hus var du senast i? Hos Stina:)

Vem önskar du var med dig nu? Jaaaa du...

Vem är din favoritsläkting? Favorit? Gillar alla:D

Vem är i rummet med dig? Me, myself and I.


VAR


Var handlar du mest? Skulle väll vara på Konsum och H&M typ.

Var fick du tag på tröjan du har på dig? Sovtröja, ärvde av mamma.

Var åkte du senast bil? I dag, mamma skjutsade till och från stallet:P

Var är din mobiltelefon? I min väska.

VAD


Vad drack du senast? Water.

Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig.

Vad är den närmaste saken som är blå? En ballong från studentet:P

Vad har du på fötterna? Tår?

Vad är din favoritfärg? ROSA!

Vilken film såg du senast? Beck, Spår i mörkret.

Vad hör du just nu? Diverse ljud från de andra lägenheterna, plus bilar utanför.

Vad åt du senast? Chips:P

HAR DU NÅGONSIN


Hånglat på en bio? Fasen, den har jag missat:P

Kört över hastighetengränsen? Varje dag:P

Målat om ditt rum? Jo, asså, Hanna gjorde det braiga, jag stänkte färg i taket:P

Dansat framför en spegel? Vem har inte?

Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?

Stulit pengar från en kompis? Vrf skulle man?

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Jaaaao.

Varit i slagsmål? Jag slåss varje dag, typ, eller nått sånt:P

Smugit ur ditt hus? Jag går när jag vill, var jag vill, hahahaahah

Hånglat med en främling? Vem fan frågar om namn?

Sovit i någon annans säng? Juppelijupp.








Kommentarer
Postat av: linnea

"Vem tänker du på nu? - vrf det står cykeldäck på mitt rum?!"



hahahahahah

:D

2011-06-21 @ 09:23:28
URL: http://linnepinne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0