Jaowsaaaaaa

Wasssssup people?! Närå, jag är 100% nykter och bara flummig och glad som vanligt. Thats me you know;) Men iaf så har jag haft en feting skön dag. Drog till sommarbetet med Linne och vi red en barbackatur som vaqr SÅHÄR underbar- jag älskar min häst-, sedan hem till pappa där farmor och farfar är, samt idag även min kusin och hennes mamma. Fikade, hoppade med kaninerna och käkade middag, myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

Drog int till tha town och träffade Julle för en dejt. Gled runt lite, chillade på bryggan och bara var sådär sjuuukt heta som bara vi kan;P Hem till mig och drack saft.

Dagen var toppen, som typ alla dagar i mitt supermegayberspännande liv:D




Todags outfit. Mina nya shorts:D:D:D LOVE them!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0