Tillsammans

Lyssnar på min nya favvolåt, Tillsammans av Albin Gromer, den är helfestlig:)

I dag var det två TRÖTTA brudar som drog sig ut till Lotta för målning av blåa stallet. Såhär trötta var vi, En varsin busshållplatsbänk och väska som kudde, myyyys:P






Iaf så målade vi massa, samt skojjade, drog "Alla barnenhistorier", och garvade så att tårarna (bokstavligen) sprutade. En galet kul dag med andra ord.

Men självklart, nu när jag varit frisk länge, så börjar jag nu bli sjuk. Haft lite ont i halsen i några dagar, men idag bröt det ut. Sitter nu i sängen och snörvlar. GREAT! Suck, vad jag hatar detta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGENS BLOGG MED ROLIGA REGLER!

Få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare.

Va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-30 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0