Ny phone

Efter lunchen så tog jag upp telefonen för att bara kolla. Och så är det svart och helt död. Försöker få igång den, plockar ur batteriet och simkortet, men fuck att den inte startar. Tillslut gör den det och jag typ vågar inte peta på den, och så dör den igen, och igen. FUCK den jävla telefonjäkeln! Men ringde pappa och sa det, ska få låna hans gammla oranga tele, snyggt:/ Men nu funkar den, typ. Vågar dock inte dra ihop den. Buhuhuhu, och jag som gillar min rosa lilla bebis.

Så kollar nu runt efter en ny. Hade faktiskt ändå tänkt på att skaffa mig nån bra surftele, skönt att kunna blogga och kolla face liksom. Men jag är ju så fasligt ohytech, det kommer bli svårt. När jag ska göra nått på Julles phone lixom, det går ju såhäääär bra då:P














Denna blev jag helt kär i, snygg, roooosa, och verkar helt okej bra. Inte så dyr heller:D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0