Livet rulla på, det går bra nu

Som sagt så jobbar jag ju nu, vilket gör att jag ha svårt att hinna med och blogga. På eftermiddagarna hänger jag ju med Julle hela tiden och ränner runt, så det är svårt. Men jag lever livet. På jobbet är det helt okej, denna vecka blir till och med rolig efteraom jag har kontoret för moiself, nice:P

Just nu lyssnar jag på soundtracks till disneyfilmer och bara ryyyyser. Helt otroligt BRA musik, välgjord med orkestrar och hela hallaballoet. Lyssna påt.

Tanis mår prima, går omkring och lever livet i hagen. Bra för henne att ta det lugnt någon gång också. Härligt:)

I fredags var vi ute. Först förade vi, Julle, jag, Bella, Lisa och Jesse hos Bullen, blev massa gooooda PiggElindrinkar (Julle hajjar:P) och massa partymusic. Sedan till BJ och röjde. I lördags var det bakisdag.se kan ju sägas. Hos Julle och bara chillade järnet! Sov över oxå, så myyyysigt:D

I går drog vi ut till Thilde och red, hoppade massa superfina hinder i skogen, snacka om att vi taggade! Var Galet kul!!!!!


Tack älsklingar som orkade läsa denna uppsats. Du är värd en klapp på axeln, puss!


Jag och min babe! What should I do without you honey<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0