Jao folket

Vad händer idag då? Förutom att det ska regna? Typ HELA dagen. Men jaja.

Snart ska jag iaf ut till Britta och städa, sedan ska jag möta upp min lilla gris och dra till stallet där vi ska rida ut en mysig tur.

Sen ska jag hem och chilla hos pappa och ikväll in till stan igen för packning och fix inför i morgon då Linne och jag drar till Lilla Bärsta för en veckas work. 

I går hängde jag med Amanda hela dagen och shoppade runt i stan efter stallet och lunch på Subway. Fetttttt mys:D

I går kväll hängde jag med Julle och Lin ne i stadsparken poch käkade kladdkaka, vattenmelon och drack vin. Gosigt värre, och sedan drog Linne och jag hem till hennes mamma och kollade film, gosigos:)



Kommentarer
Postat av: Linnepinnepäronpu...ff?

HAHAHAHA ÄR JAG EN GRIS?! :O hahaha skitpådej, skitpådej! :D

2011-07-01 @ 12:08:01
URL: http://linnepinne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0