Har jag långtråkigt?

Klädsel

Vad har du på dig idag:
Blommiga leggins och en svart klänning och en ljus jeansjacka med nitar.

Vad använder du just nu för skor: Mina leotygskor. Skönare dojs kan man inte hitta.

Favoritfärg på kläder: Alla glada färger, ju mer färg dessto bättre, men leo är en klar favorit:P


Senaste person som

Sov i din säng:
Moi

Du pratade med: Nån på jobbet

Du delade en drink med: Bella, eller jag fick ju den:P

Du gick på bio med: Jocke

Du gick på stan med: Julle, i förrgår

Skällde på dig: Mamma, vem annars?


Senaste

Låt du hörde:
Spelar just nu "Om sanningen ska fram" favvolåten:P

Film du såg: JuressicPark, ettan

Mat du åt:
Home made pastasallad

Kram: LinnePinnePuff

Puss: ...
Fest: Framfickan räknas ju inte som ferre, men BJ i fredags då:P

Känslan: Sömnigchey

Ilska: När cykeln tappade kedjan

Resa:
Bussen till jobbet:P

Glädje:
Asså, hej, me are happy all the time:P

Dröm: I går drömde jag att jag lärt Tanis att hälsa med båda frambenen, var fett stolt, lite surt när jag vaknade då:P

Personen du träffade: Folket på jobbet

Personen du pratade i telefon med: Linnea Sörensen

Personen du fick sms av: Linne

Gången du åt en 7-eleven korv: Ehuuu, dont eat stuff like that

Gången du var utomhus: När jag gick till och från Handelsbanken för 2 timmar sedan

Gången du sov: I natt

Saken du köpte: En sallad och en kexchoklad i går


Om dig

Namn: Emilia Anna Marie Westerlund Geidnert

Ålder: 19

Smeknamn: Emme, Milla, Millan, Millis, Puppa...

Syskon:
Jolle, Emil, Joar och Mova

Sysselsättning: Jobbar för tillfället, även i höst på AK, tar hand om min ponny<3, hänger med kompisar och FESTAR!

Bra egenskaper:
Glad, happy och sprallig, typ all the time, right?!

Dåliga egenskaper: Dåligt tålamod

Linje/klass: Nemo

Hårfärg: Sommar, brun/blond, vinter, brunett

Ögonfärg: Blå

Skostorlek: 38,39 och 40:P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0